dinsdag 6 december 2011

Kerstkaartjes ontwerpen is zoooooooooo leuk!


Ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden?

Ik heb intussen al wel wat nieuwe volgers mogen verwelkomen. Echt super leuk, dat iemand de moeite neemt om volger te worden.
Het stimuleert mij dan ook om de blog te onderhouden en er dingetjes bij te schrijven.
En het is ook héééééélllllllll leuk als je reacties krijgt.
Dat waardeer ik echt!

Maar natuurlijk ga ik voor de 100 volgers ;), kijk, dan wordt bloggen pas ECHT leuk!
Tips hierover zijn altijd welkom!
Maar goed, dan heb ik nog wel even te gaan. Dus wie wordt nummer 21? JIJ misschien????

Ik ben benieuwd!

4 opmerkingen:

  1. Hmmm nee ik sta al in je lijstje, maar heb geduld met zo'n inspirerende blog volgen er vast veel meer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maarre je kaartjes zijn er erg leuk uit hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooi blog!
    Leuk die kaartjes.....
    Ga je graag volgen hoor.
    Fijn weekend!!

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...