zaterdag 5 november 2011

vakantie gevierd!

In de herfstvakantie zijn wij lekker een weekje naar de Veluwe/ Gelderland geweest. Dit doen we al een paar jaar achter elkaar samen met zus en haar gezin. Heerlijk nabij de bossen met de eenkhoorntjes in de tuin.
Hoe dichtbij wil je de natuur hebben...........

Levi geniet er enorm van om  in de bossen rond te struinen

kijk eens naar die 
prachtige herfstkleuren en 
de schaduwen van de zon die
door de bomen de grond raakt...
En onze David is altijd in voor gekkigheid.

mooie close-ups gemaakt
van een paar bloemen die
helemaal de weg kwijt
zijn met dit
prachtige zonnige weer.



Ook nog heerlijk bezig geweest voor de kerst
Alvast mooie hangers gemaakt naar een eigen ontwerp.
Een hoe meer je met de kerst bezig bent
hoe meer zin je er alweer in krijgt.
Sinds vorige week het uur is verzet,
komen de kaarsen 
weer uit de kast om het 's avonds
in huis extra sfeervol te maken.
Ook deze tijd heeft z'n eigen charme
Alle seizoenen op zijn tijd!
 Met dit kussen ben ik zelf wel heel erg verguld.
Ik wil em gaan aanbieden voor de verkoop,
maar eigenlijk vind ik em zelf ook wel heel erg mooi. 
Eenvoudig van een off-white linnen stof, bedrukt met textielverf.
Kreeg vanmiddag nog weer een heel mooie linnen stof 
door de deur gedrukt. 
Ah.......die is zo mooi! 
Echt helemaal te gek om nog meer van 
die kussens te maken; 
misschien nog in de vorm van een ster??????
Heerlijk, laat mij maar lekker fröbelen met stofjes, 
printers, computers en stempels..........
Ik 
red  
me 
....... wel........




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...